هنگامی که رمزارزها اف تی ایکس سقوط کرد و میلیاردها سپرده مشتری را از بین برد، به پایین ترین سطح سه سال اخیر در بازار رسید.

قیمت بیت کوین در صورت اجرای این سناریو، ۸ برابر افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، هنگامی که رمزارزها اف تی ایکس سقوط کرد و میلیاردها سپرده مشتری را از بین برد، به پایین ترین سطح سه سال اخیر در بازار رسید. در نتیجه شکست رمزارز اف تی ایکس، بیت کوین به ۱۵۵۰۰ دلار سقوط کرد و به نظر می رسید که به طور قابل توجهی پایین تر است. بیت کوین از آن زمان بهبود یافته و بازده قابل توجهی داشته است و اکنون نزدیک به مرز ۲۳ هزار دلار در نوسان است.

با این حال، به نظر می رسد بازار دوپاره است. برخی از تحلیلگران احساس می کنند که نقطه پایین بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۲ رسیده است، در حالی که برخی دیگر پیش بینی می کنند که نوسانات بیشتر و پایین ترین نقطه در آینده نزدیک خواهد بود.

بر اساس تحقیقاتی که توسط یک محقق ناشناس در توییتر ارسال شده است، بیت کوین ممکن است بر اساس نشانه‌ای که افزایش آن در طول تاریخ را پیش‌بینی کرده است، در آستانه تجربه یک تکانه دیگر باشد.

شاخص حرکتی که به عنوان میانگین متحرک همگرایی/واگرایی(MACD یا MAC-D) شناخته می شود، بار دیگر در "منطقه سبز" قرار دارد که معمولاً نشان دهنده احساسات " صعودی" است.

این تحلیلگر همچنین تغییرات نرخ اوراق قرضه ده ساله دولت چین(CN۱۰Y) را نسبت به شاخص دلار آمریکا(DXY) تحت نظر داشت. اخیراً، این شاخص از خط میانگین متحرک ۱ ساله خود عبور کرده است.

در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰، این ترکیب از رویدادها یک شاخص قابل اعتماد برای بیت کوین بود. زمانی که آخرین بار ظاهر شد، قیمت بیت کوین بین سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ و سه ماهه اول ۲۰۲۱ ۸ برابر افزایش یافت.

پس از گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه، بیت کوین تقریباً ۲ درصد کاهش یافت و در حدود ۲۳۲۵۰ دلار معامله شد. اداره آمار کار ایالات متحده اعلام کرد که در ماه اول سال ۲۰۲۳، بازار کار ۵۱۷۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. این داده ها افزایش غیرمنتظره ای را نشان داد که از ۱۸۸۰۰۰ اقتصاددان پیش بینی کرده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.