مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به زودی با آغاز به کار نرم افزار مربوطه در سطح میادین بار ورود و خروج تمامی اقلام میوه و تره بار در استان مورد بررسی آماری و کنترلی قرار خواهد گرفت.

آغاز ساماندهی میادین میوه و تره بار خراسان رضوی برای نوروز

به گزارش قدس خراسان، ناصر شعربافیان در خصوص برنامه‌های نظارتی و کنترل برای ایام نوروز ۱۴۰۲ و ایام پایانی سال جاری اظهار کرد: در این زمینه برنامه های نظارتی تعداد بازرسان در روزهای عادی ۷۰ نفر ( بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ۲۳ و کارکنان جهاد کشاورزی ۴۷ نفر) است. در تعطیلات نوروز با استفاده از سایر کارکنان جهاد کشاورزی تعداد بازرسان افزایش می‌یابد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: هماهنگی برای انجام بازرسی از واحدهای صنفی خرده فروشی توسط بازرسان اتحادیه‌های جمعی، اتاق اصناف شهرستان‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت بسیج اصناف صورت گرفنه و در این ایام مرخصی بازرسان لغو می‌شود.

وی درباره انجام نظارت‌ها عنوان کرد: هماهنگی برای حضور موثر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی در طرح‌های کارگروه‌های تنظیم بازار و اقدام مشترک تمامی شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران محترم برنامه ریزی می‌شود. مثلا در مشهد مقدس مقرر شده تا ۴ پایگاه دریافت گزارشات و شکایات مردمی به صورت ۲۴ ساعته در رینگ اطراف حرم فعال شود. در این پایگاه‌ها بازرسان به صورت فوری به شکایات زائرین و مجاورین محترم رسیدگی می‌کنند.

تشکیل قرارگاه رصد و پایش آرد و نان در استان

شعربافیان درباره اقدام ویژه در قالب قرارگاه رصد و پایش آرد و نان بیان کرد: قرارگاه رصد و پایش آرد و نان موسوم به نانینو بوده و در محل بانک سپه مستقر است. در این قرارگاه بررسی تراکنش‌های نامتعارف حاصل از فروش نان یارانه ای صورت گرفته و موارد مشکوک به بازرسان سطح شهر برای بررسی میدانی ارجاع و پرونده تخلفات مربوطه تنظیم و به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره ساماندهی وضعیت میادین میوه و تره بار در خراسان رضوی گفت: این مساله به واسطه تشدید بازرسی‌ها با هماهنگی هیات رئیسه اتحادیه صنف مربوطه و هیات امنای میادین ۳ گانه مشهد مقدس شروع شده و به زودی با آغاز به کار نرم افزار مربوطه در سطح میادین بار ورود و خروج تمامی اقلام میوه و تره بار در استان مورد بررسی آماری و کنترلی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.