کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دما تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد که طی این مدت میانگین دما در بیشتر نقاط استان تا پنج درجه سلسیوس بالا می‌رود.

روند افزایش دما در خراسان رضوی تا پایان هفته ادامه دارد/پیش‌بینی وزش باد شدید

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: وزش باد در مناطق مختلف این استان بنا بر تحلیل مدلهای هواشناسی از امروز در بیشتر نقاط استان شدت می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: وزش باد در نواحی شرقی و جنوبی استان خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت، در شبانه روز گذشته شهرستان تایباد با ۴۳ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان وزش باد را داشته است.

وی بیان کرد: روند افزایش دما تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد که طی این مدت میانگین دما در بیشتر نقاط استان تا پنج درجه سلسیوس بالا می‌رود.

عنایتی تصریح کرد: قوچان و سرخس طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب با منفی سه و ۲۰ درجه، سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی یک تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: دمای فعلی مشهد هشت درجه سلسیوس است و بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی میانگین دمای این شهر برای امروز بین یک تا ۱۶ درجه در نوسان خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.