سازمان عفو بین الملل با انتشار ویدئویی اعلام کرد که آپارتاید رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین حد و مرزی ندارد.

عفو بین الملل: آپارتاید اسرائیل علیه فلسطینیان حد و مرزی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سازمان عفو بین الملل در توییتر خود با انتشار ویدئویی از برخورد نژادپرستانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با دانش آموزان فلسطینی نوشت: آپارتاید (اسرائیل علیه فلسطینی ها) حد و مرزی ندارد و بر همه جنبه های زندگی فلسطینی ها تاثیر منفی گذاشته است؛ حتی بر کودکان در راه مدرسه.

این ویدئو از جمله کودکی فلسطینی را نشان می دهد که نظامیان رژیم صهیونیستی وی را در یک پست ایست و بازرسی مجبور می کنند که لباس های خودش را از تن بیرون بیاورد و سپس او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بویژه در کرانه باختری هر روزه با دانش آموزان فلسطینی برخورد می کنند و آنها را مدتها پشت ایست و بازرسی های خود نگه داشته یا مورد اهانت و بدرفتاری قرار می دهند.

آنها همچنین به دانش آموزان فلسطینی در مسیر رفتن به مدرسه و در داخل مدرسه حمله و آنها را بازداشت می کنند.

عضو هیئت اسرا و آزادگان نوار غزه به مناسبت روز کودک فلسطین که مصادف با پنجم آوریل است، اعلام کرد، تعداد کودکانی که توسط دولت رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ بازداشت شده‌اند به بیش از ۵۰ هزار کودک رسیده است.

در همین ارتباط، عبدالناصر فراونه عضو هیأت امور اسیران و آزادگان فلسطینی در نوار غزه گفته است که حدود ۱۳۰۰ مورد بازداشت کودکان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی تنها در سال ۲۰۲۱ ثبت شده است و دستکم ۱۶۰ کودک فلسطینی در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های این رژیم به سرمی برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.