نصرالله قادری درباره آخرین وضعیت کورش زارعی در بیمارستان صحبت و تأکید کرد که عارضه‌ای این هنرمند باسابقه را تهدید نمی‌کند.

آخرین وضعیت "کورش زارعی" در بیمارستان/ هیچ عارضه‌ای برای وی ایجاد نخواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته بود که خبر آمد کورش زارعی دبیر جشنواره تئاتر فجر به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده است.

نصرالله قادری نویسنده و هنرمند تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم آخرین وضعیت وی را تشریح کرد. او گفت: وضعیت ایشان نسبت به دیروز تغییری نکرده و همچنان در آی‌سی‌یو بستری است. امروز مشخص می‌شود که چه زمانی به بخش منتقل خواهد شد. باید بگویم آزمایشات پزشکی روی ایشان انجام شده که نتیجه آن امروز تا ظهر مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همسر کورش زارعی در شیراز حضور دارد و مراقب شرایط وی است، گفت: به دلیل آنکه امکان تماس با ایشان در آی‌سی‌یو وجود ندارد، باید تا ظهر امروز از بچه‌های تئاتر شیراز پیگیر شوم تا آخرین وضعیت وی مشخص شود.

او در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا ممکن است عوارض سکته مغزی گریبانگیر کورش زارعی شود، گفت:‌ خیلی‌ها صحبت از خدا و پیغمبر و پل صراط می‌کنند اما بدان اعتقادی ندارند، اما کورش زارعی به آن حرفی که می‌زند، معتقد است. با تکیه بر همین پشتوانه و البته صحبتی که با پزشک وی داشتم، این اطمینان خاطر را می‌دهم که عارضه‌ای برای ایشان به وجود نخواهد آمد. من با او صحبت کردم و خیلی راحت حرف می‌زد. هم‌چنین زمانی که با پزشک وی صحبت می‌کردم به من گفت که به راحتی راه می‌رود و دست و پایش طبیعی است. بنابراین او سکته را رد کرده است.

وی در پایان گفت:‌ امیدوارم که امروز خبر خوبی بشنویم و کوروش زارعی به بخش منتقل شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.