معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان شرقی از اعزام مشمول خدمت سربازی با ۳۶ سال سن در اعزام مشمولان اسفند ماه سالجاری در تبریز خبر داد.

جواد عقیلی ۳۶ ساله با ۴ فرزند به سربازی رفت!

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم امرانی معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان شرقی از اعزام مشمول خدمت سربازی با ۳۶ سال سن در اعزام مشمولان اسفند ماه سالجاری در تبریز خبر داد و اظهار داشت: جوانان شجاع و غیور این مرزبوم در همه اعزام ها با شور و نشاط خاصی به به مراکز آموزشی اعزام می شوند که غیرقابل وصف است.

وی افزود: در اعزام مشمولان اسفند ماه سالجاری در تبریز مشمولی بنام "جواد عقیلی" با ۳۶ سال و دارای ۴ فرزند با علاقه و عشق خاصی به خدمت سربازی اعزام شد که بیانگر روحیه عشق خدمت به میهن می باشد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در همه اعزام به خدمت مشمولان سربازی جلوه های خاصی از عشق به وطن در بین جوانان موج می زند که زبان از بیان قاصر هست،تاکید کرد: برابر هماهنگی های صورت با سازمان وظیفه عمومی فراجا این مشمول در نزدکترین محل سکونت خود یعنی در پادگان آموزشی شهید برخورداری نیروی زمینی ارتش "عجب شیر" طی خواهد کرد و پس از دوران آموزشی در محل سکونت خود ادامه خدمت سربازی خواهد کرد.

امرانی با بیان اینکه تکریم مشمولان و خانواده آنان در دستور کار کارکنان سازمان وظیفه عمومی فراجا می باشد،افزود:خانواده این مشمول به همراه فرزندانش مورد تکریم و احترام قرار گرفتند و پس از اعزام مشمول به پادگان آموزشی خانواده اش در کمال احترام و تکریم توسط خودروی سازمانی به منزلشان بدرقه شدند.

معاون وظیفه عمومی استان در پایان به همه مشمولان غایب توصیه کرد: در اسرع وقت با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ وضعیت خود را مشخص و از تمهیدات ویژه و مساعدت های سازمان وظیفه عمومی بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.