مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی از توزیع گوشت گوساله و مرغ تنظیم بازار در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان از شنبه ۶ اسفند ماه در خراسان رضوی خبر داد.

توزیع گوشت گوساله و مرغ تنظیم بازار از شنبه در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سعادت علی نیا درباره تامین گوشت و مرغ تنظیم بازار در سطح بازار اظهار کرد: در رابطه با ذخایرمواد پروتئینی مشکلی نداریم. از ابتدای سال تا الان هم ۸۰۰ تن گوشت قرمز در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: جهت ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان حدود ۱۰۰۰ تن گوشت گوساله و حدود ۵۰۰۰ تن گوشت مرغ تامین و ذخیره سازی شده است که از شنبه ۶ اسفند توزیع آن در سطح استان آغاز می‌شود. توزیع این مواد پروتئینی ذخیره سازی شده توسط جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در سطح بازار انجام می‌شود.

وی افزود: قیمت گوشت گوساله برای مصرف کننده، ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست و گردن ۱۵۰ هزار تومان، راسته ۱۶۰ هزار تومان و قلوه گاه ۱۳۰ هزار تومان است. همچنین مرغ منجمد هم در کارخانه ۵۰ هزار تومان و برای مصرف کننده هم ۵۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

علی نیا بیان کرد: در زمینه تامین نهاده دانی هم مشکلی نداریم وذخایر در پشتیبانی امور دام کامل انجام شده است و ذرت و کنجاله سویا برای تامین خوراک دام و طیور استان در نظر گرفته شده است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.