معاون اقتصادی استانداری منگستائو گفت: تعاملات و ارتباط بین دولت و ملت قزاقستان و ایران تاریخی و برادرانه است؛ به دنبال تقویت مناسبات تجاری هستیم.

تعاملات قزاقستان و ایران تاریخی و برادرانه است

به گزارش قدس آنلاین، قانات قولژانوف عصر چهارشنبه در نشست با مدیران سیاسی و اقتصادی گلستان اظهار کرد: روابط و تعاملات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان بر مبنای رویکردی دوستانه و برادرانه شکل گرفته است که ریشه‌های تاریخی دارد؛ ما در این سفر به دنبال توسعه مناسبات تجاری هستیم.

معاون اقتصادی استانداری منگستائو افزود: مهمترین صنعت پیشرو در استان منگستائو مربوط به بخش‌های نفت و گاز است که پیشرفتهای خوبی داشته‌ایم، ما در این سفر به دنبال استفاده از تجربیات گلستان در بخش‌های کشاورزی و دامداری هستیم.

وی گفت: استفاده از توانایی و تجربه استان گلستان در بخش‌های شیلات و اقتصادی از جمله اهداف پیش بینی شده برای سفر تیم قزاقستانی به گلستان است.

قانات قولژانوف افزود: استان منگستائو می‌تواند پلی اثر بخش برای توسعه روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران با قزاقستان باشد.

معاون اقتصادی استانداری منگستائو گفت: آماده سرمایه گذاری در حوزه میوه و سبزیجات و همچنین مصالح ساختمانی استان گلستان هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.