مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان جزئیات مسموم‌شدن تعدادی از دانش‌آموزان در ۵ شهرستان این استان را تشریح کرد.

جزئیات ‌مسمومیت دانش‌آموزان در ‌لرستان

به گزارش قدس آنلاین، رضا عزتی امشب در حاشیه قرارگاه عملیاتی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان چند مدرسه در برخی شهرستان‌های این استان امروز دچار علائمی مانند بی‌حالی شدند که گروه‌های اورژانس بلافاصله با توجه به پیگیری مدیران بلافاصله به مدارس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های اولیه مشخص‌شده سه مدرسه در شهرستان‌های پلدختر، دورود و الیگودرز  با مسمومیت دانش‌آموزان مواجه بود، افزود: گروه‌های پزشکی پس از این حادثه به این مدارس اعزام و برخی دانش‌آموزان که نیازمند رسیدگی بیشتر بودند به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: مشکل خاصی در حال حاضر برای دانش‌آموزان مسموم‌شده به‌وجود نیامده و روند ترخیص آن‌ها در حال انجام است.

وی از بدحال‌شدن تعدادی از دانش‌آموزان سه مدرسه دخترانه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت خبر داد و بیان کرد: مدیران این مدارس نیز بلافاصله به‌منظور اطمینان از سلامتی دانش‌آموزان و حفظ آرامش آن‌ها با اورژانس تماس گرفتند و نیروهای امدادگر در مدارس حاضر شدند.

عزتی با بیان اینکه بروز استرس نقش بالایی در بدحال شدن دانش‌آموزان مدارس داشته است، گفت: اکثر دانش‌آموزانی که به مراکز درمانی منتقل شده بودند پس از ساعاتی کوتاه ترخیص شده‌اند و تعدادی نیز به‌منظور اطمینان از سلامتی کامل چند ساعت بیشتر در بیمارستان خواهند بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه نرگس خرم‌آباد، مدرسه دخترانه علویه بروجرد، مدرسه متوسطه دوم دخترانه شاهد دورود، دبیرستان دخترانه افرینه، مدرسه حضرت زینب کوهدشت و دبیرستان دخترانه در الیگودرز امروز مسموم شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.