همزمان با میلاد مهدی موعود (عج) جشن باشکوهی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در نقاط مختلف بوشهر برگزار شد.

جشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویر

به گزارش قدس انلاین، امام جمعه بوشهر شامگاه سه‌شنبه در آیین جشن میلاد امام زمان (عج) در ساحل بوشهر با تبریک نیمه شعبان سالروز حضرت حجت (عج) ویژگی‌های منتظران آن حضرت را برشمرد و اظهار داشت: پارسایی و پرهیزکاری در زندگی، داشتن فرهنگ انتظار در طول حیات و دارا بودن اخلاق حسنه و زیبا که از وجودش اطرافیان با نشاط و مسرور و احساس آرامش کنند از ویژگی‌ها و صفات منتظران حضرت مهدی (عج) است.

درک امام زمان (عج) زمینه سعادت و کمال انسان فراهم می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شناخت امام زمان (عج) را برشمرد و با تاکید بر استفاده بردن از روایت و احادیث ائمه طهارت علیه‌السلام گفت: انسانی که حضرت ولی عصر (عج) را درک کرد و شناخت و حتی در زمان حیاتش، امام زمان (عج) ظهور نکرد، زمینه سعادت و کمال خود را فراهم کرده است.

امام جمعه بوشهر یکی از راه‌های زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (عج) را تلاش برای اجرای عدالت دانست و بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های منتظران امام عصر (عج) توجه به اجرای عدالت و دنبال کردن این مهم است.

وی درک امام زمان (عج) را وظیفه منتظران حضرت مهدی موعود (عج) دانست و تاکید کرد: در این راستا ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت در جامعه و شناخت و درک امام زمان (عج) باید مورد توجه به ویژه در قشر جوان و نوجوان قرار بگیرد.

ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت از دوران کودکی در جامعه

صفایی بوشهری با بیان اینکه فرهنگ مهدویت از همان دوران کودکی باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرد اضافه کرد: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و انتظار یکی از ضروریات است.

همزمان با شب نیمه شعبان و شب میلاد امام زمان (عج)، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در تعدادی از مساجد، موکب‌ها و جشن‌های سطح شهر بوشهر ضمن بازدید و دیدار با کودکان، جوانان، نوجوانان و قشرهای مختلف، در مراسم جشن در مساجد و موکب‌ها شرکت کرد.

استقبال گرم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از مراسم میلاد

در این مراسم که با استقبال گرم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام همراه بود عاشقان به مولودی‌خوانی پرداختند و بر ظهور مهدی موعود (عج) تاکید کردند.

منتظران امام عصر (عج)  در میلاد با سعادت آن حضرت علاوه بر تزیین و چراغانی خیابان‌ها و کوچه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان بوشهر برپا کردند.

جشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویرجشن و سرور بوشهری‌ها در شب میلاد امام زمان+تصویر

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.