شهر مقدس قم همزمان بامیلاد امام زمان(عج) رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و مراسم جشن در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با حضور مردم سراسر کشور برگزار شده است.

حال و هوای قم در سالروز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج)

به گزارش قدس انلاین، هم‌زمان با پانزدهم شعبان سال روز میلاد امام زمان(عج) شهر مقدس قم هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است.

زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به مسجد مقدس جمکران رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.

مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز به‌طرز باشکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این دو مکان مقدس رسانده‌اند تا این میلاد میمون و خجسته را جشن بگیرند.

جشن نیمه شعبان در دفاتر مراجع و علما برگزار شد و طلاب به دست مراجع تقلید به لباس روحانیت ملبس شدند.

به همین مناسبت آئین‌های جشن در مسجدها، حسینیه‌ها و تکیه‌ها در سراسر استان قم برگزار شد و سخنرانان به بیان ویژگی‌ها و کرامت‌های امام زمان(عج) و اهمیت دوران عصر غیبت پرداختند.

همچنین امشب پس از نماز مغرب و عشاء، در شام نیمه شعبان آئین شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حال و هوای قم در سالروز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) حال و هوای قم در سالروز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) حال و هوای قم در سالروز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) حال و هوای قم در سالروز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) حال و هوای قم در سالروز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج)

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.