فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از کشف ۳۷۰۰ عدد مواد محترقه خطرناک از یک واحد صنفی در مشهد خبر داد.

۳۷۰۰ عدد مواد محترقه از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه خطرناک در یک سوپر مارکت در یکی از مناطق مشهد، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران دایره نظارت براماکن عمومی کلانتری نجفی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: ماموران کلانتری نجفی پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و در بازرسی از محل، ۳۷۰۰ عدد مواد محترقه خطرناک را کشف کردند.

وی اظهار کرد: در این رابطه متهم که جوانی ۲۸ ساله است دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

نگهبان به شهروندان توصیه کرد، جهت حفظ سلامتی فرزندان و خانواده خود هرگونه فعالیت، تهیه و توزیع مواد محترقه خطرناک را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا با این گونه افراد برخورد قانونی صورت پذیرد.

کشف ۱۰ کیلو  تریاک در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد همچنین از کشف ۱۰کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه ۲ سوداگر مرگ در عملیاتی دیگر خبر داد و گفت: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع گسترده مواد افیونی توسط فردی سابقه‌دار در محدوده بلوار توس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی توس با انجام تحقیقات نامحسوس سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

نگهبان بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع روز گذشته با هماهنگی قضائی وارد عمل شده و ضمن دستگیری متهم و همدستش در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، اظهار کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع‌کنندگان موادمخدر در محله‌های حاشیه شهر از اولویت‌های اصلی پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم، در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد مخدر موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.