رئیس هیئت هندبال شهرستان تربت حیدریه گفت: بانوان هندبالیست تربت حیدریه با قهرمانی در یازدهمین دوره لیگ دسته دو کشور برای نخستین بار سهمیه صعود به لیگ دسته یک کشور را کسب کردند.

تیم هندبال بانوان تربت حیدریه به لیگ دسته یک کشور صعود کرد

به گزارش قدس خراسان، اکبر مختاری فر اظهار کرد: تیم هندبال بانوان تربت حیدریه با هدایت زینب حامدی در مرحله گروهی با غلبه بر کاشی یزد و دختران پارسی شیراز به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله با برتری مقابل اساطیر مشهد فینالیست شد و در نهایت با شکست میزبان مسابقات تیم یزد، جام قهرمانی را بالای سر برد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان تربت حیدریه با اشاره به اینکه تیم‌ های کاشی یزد، شهرداری شیراز، هیئت هندبال تربت حیدریه در گروه یک و اساطیر مشهد، دختران آفتاب یزد، شهرکرد و دامغان در گروه دو، ۷ تیم حاضر در یازدهمین دوره لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور بودند، افزود: تیم دختران آفتاب یزد بعد از تربت حیدریه نایب قهرمان مسابقات شد و اساطیر مشهد دیگر نماینده خراسان نیز بعد از شیراز در جای چهارم ایستاد.

وی گفت: تیم هندبال بانوان تربت حیدریه علاوه بر کسب مقام قهرمانی در این مسابقات مجوز راهیابی به لیگ دسته یک کشور را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.