نیروهای مقاومت در کرانه باختری موفق شدند، نظامیان صهیونیست را در ایست و بازرسی در اطراف این شهر مورد حمله قرار دهند.

حمله مقاومت به ایست و بازرسی رژیم صهیونیست در غرب جنین

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه خبری "فلسطین الیوم" و دیگر رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای مقاومت موفق شدند، به سوی نظامیان صهیونیست که در ایست و بازرسی «دوتان» در غرب جنین مستقر بودند، تیراندازی کنند.

صهیونیست‌ها بعد از این حادثه پست ایست و بازرسی را بسته و مانع از عبور و مرور مردم شدند.

این حمله همزمان با آن روی می دهد که منابع محلی از درگیری مسلحانه و شدید جوانان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در "السیله الحارثیه" در جنین خبر می دهند.

از سوی دیگر خبرها حکایت از استقرار شدید پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه "کفر کنا" دارد و به دنبال آن ده‌ها منزل فلسطینیان مورد بازرسی صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.