قرارداد سرمربی هلندی شیاطین سرخ با این باشگاه تمدید می‌شود.

قرارداد تن‌هاخ با منچستریونایتد تمدید می‌شود

 اریک تن‌هاخ که تابستان اخیر با امضای قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را برعهده گرفت، از زمان حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ باعث پیشرفت قابل توجه این تیم شده است. او که تا به اینجای فصل قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را برای من‌یونایتد به ارمغان آورد، تیمش به مراحل یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا و مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس هم رسیده و در لیگ برتر هم با قرار داشتن در رتبه چهارم شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

نشریه انگلیسی «میرر» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تن‌هاخ 53 ساله پاداش عملکرد خوبش در منچستریونایتد را با تمدید شدن قراردادش خواهد گرفت و فرقی نمی‌کند چه کسی مالکیت این باشگاه را برعهده داشت باشد. دو مشتری اصلی خرید باشگاه منچستریونایتد یعنی بنیاد «ناین تو» که متعلق به شیخ جاسم قطری است و کمپانی «INEOS» که متعلق به سِر رتکلیف میلیاردر بریتانیایی است، معتقد هستند تن‌هاخ همان کسی است که می‌تواند شیاطین سرخ را به روزهای اوجش بازگرداند.

شیخ جاسم که رئیس بانک اسلامی قطر (QIB) است، پیشنهادی پنج میلیارد پوندی را از طریق بنیاد «ناین تو» برای خرید باشگاه منچستریونایتد ثبت کرده است، این در حالی است که رتکلیف میلیاردر بریتانیایی پیشنهاد چهار میلیارد پوندی خود را از طریق کمپانی خود با نام «INEOS» به ثبت رسانده است.

خانواده گلیزر که در سال 2003 باشگاه منچستریونایتد را در ‌ازای 790 میلیون پوند خریدند، در سال‌های اخیر به شدت از سوی هواداران مورد انتقاد بوده‌اند و آنها بارها خواهان خروج مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.