فرمانده پلیس راه کندوان گفت : محور ارتباطی پرتردد چالوس - کرج به خاطر ترافیک پرحجم از سمت شمال به جنوب بسته شد.

جاده کندوان از شمال به جنوب به خاطر ترافیک سنگین بسته شد

سرگرد محمد احمدی افزود : به علت استقبال چشمگیر مسافران نوروزی و ترافیک پرحجم در استان البرز به طول حدود هشت کیلومتر به منظور تخلیه بار ترافیکی برابر هماهنگی های به عمل آمده با پلیس فراجا و مرکز کنترل مدیریت راه های کشور حوالی ساعت ۸.۳۰ امروز محور کرج - چالوس محدوده کندوان از شمال به جنوب بسته شد.

وی اظهار کرد : هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه ، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودروها به حالت عادی و روان برگردد.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز ، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است .

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است .

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

به پیش بینی مسوولان مازندران در تعطیلات نوروزی 1402 افزون بر 20 میلیون مسافر و گردشگر به این استان سفر می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.