سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: تمام تلاشمان را برای صعود به المپیک خواهیم کرد و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

خوشحالی والیبال لهستان بابت فرار از گروه مرگ/ گربیچ: شاید غافلگیر شویم!

مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ برگزار شد و ۲۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

گروه‌بندی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

(از هر گروه دو تیم به المپیک صعود می‌کنند.)

گروه A: برزیل،‌ ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک، قطر

گروه B: ژاپن، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر، فنلاند

گروه C: چین، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک، بلغارستان

این مسابقات سال آینده از هشتم تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ کار خود را دنبال خواهد کرد. اسپورت لهستان در گزارشی به گروه تیم ملی والیبال لهستان پرداخت و نوشت که این تیم در گروه آسانی قرار دارد. این رسانه لهستانی معتقد بوده که گروه A این مسابقات جایی که برزیل در آن حضور دارد گروه مرگ است.

نیکولا گربیچ، سرمربی والیبال لهستان، درباره این گروه‌بندی گفت: واقعا مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. این مسابقات مهم‌ترین رویداد این فصل است و ما باید برای آن به بهترین شکل آماده شویم.

لهستان که باید در خاک چین به مصاف حریفان خود برود، از نظر سرمربی این تیم کار سختی دارد؛ چرا که گربیچ هشدار داد ممکن است تیمش در برابر برخی از حریفان بیش از حد معمول مشکل داشته باشد.

گربیچ ادامه داد: البته گروه ما به سختی تیم برزیل نیست. برای برخی تیم‌ها ممکن است این آخرین فرصت صعود باشد و این امر بازی مقابل آنها را سخت‌تر از حد معمول می‌کند. تیم‌هایی که آخرین فرصت صعود به المپیک را دارند، انگیزه بیشتری خواهند داشت که باعث می‌شود عملکرد شگفت‌انگیزی داشته باشند.

او ادامه داد: این مسابقات مهم‌ترین اتفاق فصل برای ما خواهد بود و باید با آمادگی و تمرکز بالا در آن حضور پیدا کنیم. هدف لهستان صعود به المپیک است.

خطرناک‌ترین رقیب لهستانی‌ها در این مسابقات آرژانتینی‌ها هستند. سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره رویارویی لهستان با آرژانتین گفت: خواهیم دید آرژانتینی‌ها با چه ترکیب و فرمی در مسابقات ظاهر خواهند شد. واقعا مهم نیست حریف ما کیست. ما فقط باید در بهترین حالت خود باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.