۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 858996

تصاویر قرآن خواندن سادیو مانه، بازیکن سنگالی تیم بایرن مونیخ با استقبال گسترده کاربران مسلمان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

انس با قرآن بازیکن سنگالی بایرن مونیخ

تصاویر قرآن خواندن سادیو مانه، بازیکن سنگالی تیم بایرن مونیخ پیش از بازی با بایرلورکوزن با استقبال گسترده کاربران مسلمان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

 توماس مولر، بازیکن آلمانی تیم بایرن مونیخ تصویری از خود به همراه سادیو مانه، بازیکن سنگالی این تیم در هواپیما منتشر کرده است که در آن این بازیکن مسلمان در حال تلاوت قرآن کریم است.

این تصویر با استقبال گسترده مسلمانان و عرب‌ها در شبکه اجتماعی مواجه شده است. به ویژه اینکه سنگالی‌ها در کشورهای عربی به دلیل پایبندی مداوم او به آموزه‌های دین اسلام محبوب هستند.

سادیو مانه در میان بازیکنان فوتبال به رعایت شعائر اسلامی شهرت دارد. سادیو مانه به‌طور مرتب نمازهای پنج‌گانه خود را به جا می‌آورد و از سویی هیچ‌گاه مشروبات الکلی نیز نمی‌نوشد. این بازیکن سنگالی در گفت‌وگویی با روزنامه دیلی میل تأکید کرده بود: در تمام عمر خود لب به مشروبات الکلی نزده است.

وی در جام جهانی اخیر فوتبال به دلیل مصدومیت نتوانست تیم سنگال را همراهی کند، محبوبیت او در سنگال به‌اندازه‌ای است که شماری از مردم این کشور برای بهبودی او اقدام به برپایی نماز و مراسم ختم قرآن در شماری از مساجد سنگال کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.