مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: ایستگاه های استقبال از زائران نوروزی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ورودی ۶ شهرستان برپا شد.

ایستگاه های استقبال از زائران نوروزی در ورودی ۶ شهرستان برپا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان اظهار کرد: ایستگاه های استقبال از زائران نوروزی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ورودی ۶ شهرستان چناران، داورزن، سبزوار، گناباد، نیشابور و مشهد برپا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی، گفت: هدف اصلی مجموعه کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و به تبع آن افزایش دانایی و آگاهی و کاهشهای آسیبهای اجتماعی است.

وی با اشاره به حضور سیل ظیمی از مردم در شهر امام دانایی، افزود: هدف ما در اداره کل کتابخانه های عمومی بر این است که همچون حدیث حضرت رضا(ع) مبنی بر آشنایی مردم با زیبایی کلام ائمه اطهار(ع)؛ از این فرصت به بهترین نحو برای تحقق این فرموده و انجام رسالت خود استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبزیان با اشاره به برپایی ۶ ایستگاه استقبال از زائران نوروزی در شهرستانهای چناران، داورزن، سبزوار، گناباد، نیشابور و مشهد، از جمله فعالیتهای پیش بینی شده در این ایستگاه ها را نقاشی کودکان، پویش یک دقیقه با کتاب، سلفی با کتاب، دلنوشته و سخنی با امام مهربانیها(کتب مردمی زیارت) و عضویت ریگان عنوان کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.