مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: ۱۳ پایگاه اهدای خون طی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در مشهد و سایر شهرستان‌های استان فعال است.

فعالیت ۱۳ پایگاه اهدای خون خراسان رضوی در ایام نوروز

به گزارش قدس خراسان، دکتر محمد شریف الحسینی اظهار کرد: از این تعداد پایگاه انتقال خون ۶ پایگاه در کلانشهر مشهد و سایر پایگاه‌ها در شهرستان های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، قوچان و گناباد دایر هستند.

مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی ادامه داد: در تاریخ ٢٩ اسفند ماه سه پایگاه در مشهد شامل پایگاههای امام رضا (ع)، شهید سلیمانی و امید از ساعت ۸:۳۰ تا ١٣ و پایگاه های انتقال خون در شهرستانهای خراسان رضوی از ۸:۳۰ تا ١٢ ظهر آماده خدمات رسانی به زائران و مجاوران هستند.

وی گفت: در دوم فروردین ماه ١٤٠٢، سه پایگاه اهدای خون مذکور در مشهد علاوه بر شیفت صبح در شیفت عصر از از ساعت ١٤ تا ١٨:٣٠ نیز فعال خواهند بود.

شریف الحسینی ادامه داد: از سوم فروردین ماه تا آخر ماه مبارک رمضان نیز تمامی ۱۳ پایگاه‌ انتقال خون استان خراسان رضوی هر شب از ساعت ٢٠ تا ٢٤ فعال و پذیرای متقاضیان اهدای خون هستند.این در حالی است که مرکز خونگیری کاشمر از پنجم فروردین ماه تا پایان ماه رمضان فعال است.

مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی افزود: اهدای خون در ماه مبارک رمضان با رعایت توصیه های لازم منافاتی با روزه داری ندارد و در ماه میهمانی خدا داوطلبان پس از بررسی های پزشکی و اطمینان از احراز شرایط می توانند پس از افطار خون خود را اهدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.