۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 859370

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد گفت: از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱تا امروز یکم فروردین ماه ۱۴۰۲، ورود زائران و مسافران نوروزی به مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش  ۲۵ درصدی ورود زائران به مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری اظهار کرد: برخی زائران قبلا مکان اقامت خود را پیش بینی کرده بودند و بقیه نیز با کمک متولیان این بخش و یا قرارگاه عملیاتی خدمات سفر پایان سال مشهد اسکان یافته اند.

وی ادامه داد: قرارگاه خدمات سفر در شهرستان مشهد تا کنون ۱۳۰ هزار خدمت در بخش اقامت، نظارت، حمل و نقل و سایر حوزه های مرتبط با سفر به زائران بارگاه منور رضوی ارائه کرده است.

فرماندار مشهد گفت: در قالب قرارگاه عملیاتی خدمات سفر پایان سال مشهد، تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ ویژه پاسخگویی و خدمات رسانی به زائران در حوزه اسکان، حمل و نقل، اصناف و دریافت شکایات در نظر گرفته شده است.

براساس اعلام معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز طی نیمه شعبان تا پایان روز بیست و هفتم اسفند ماه، ۲ میلیون و ۸۴ هزار زائر وارد این استان شده اند.

گفتنی است طبق پیش بینی انجام شده حدود ۱۰ میلیون زائر و مسافر در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ وارد خراسان رضوی و مشهد می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.