با جدایی رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی فوتبال، امیر قلعه‌نویی برای تکمیل کادرa دچار چالش شده است.

چالش قلعه‌نویی برای حضور دستیار در کادر فنی تیم ملی

امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال اعضای کادرفنی‌اش را مشخص کرد که بر این اساس، سعید الهویی، رحمان رضایی، علی اصغر قربانعلی‌پور (مربی بدنساز)، آلین دینکا (مربی دروازه‌بان‌های تیم تراکتور) و علی کمانگری (آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دادند.

رحمان رضایی از روز گذشته بنا به دلایلی در تمرینات شرکت نکرد و گفته می‌شود از جمع کادر فنی تیم ملی جدا شده است. قلعه‌نویی در اولین جلسه تمرینی اعلام کرده بود که کادر فنی‌اش به دلیل کمبود زمان تکمیل نشده است. سرمربی تیم ملی سه گزینه خارجی برای دستیار اول، مربی بدنساز و مربی گلرها پیشنهاد کرده بود که با توجه به نبود زمان مناسب سراغ گزینه‌های داخلی رفت و برای مربی دروازه‌بان‌ها از مربی رومانیایی تراکتور درخواست کرد که در این اردو کنار تیم ملی حضور داشته باشد.

فوتبال , تیم ملی فوتبال ایران , امیر قلعه‌نویی ,

قلعه‌نویی برای گزینه‌های ایرانی روی نفراتی مثل وحید هاشمیان برنامه‌ریزی کرده بود که این اتفاق نیفتاد و حالا برای بازی‌های تدارکاتی برابر روسیه و کنیا برای انتخاب دستیار دچار چالش شده است؛ البته سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود که پس از دیدارهای تدارکاتی فروردین ماه فرصت کافی برای تکمیل شدن کادرفنی‌اش را دارد اما باید دید در یکی دو روز آینده فرد جدیدی به کادر فنی قلعه‌نویی اضافه می‌شود یا با همین نفرات برابر روسیه و کنیا حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.