۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد خبر: 859458

فرماندار مشهد گفت: ۳۲ واحد صنفی در پی رصد و گشت های نظارتی ویژه حضور زائران از ۱۵ اسفندماه پارسال تاکنون در شهر مشهد مهرو موم شدند.

۳۲ واحد صنفی در مشهد مهر و موم شدند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری اظهار کرد: دربازه زمانی یاد شده ۳۷ هزار و ۶۹۵ فقره بازرسی از اصناف و فعالان خدمات دهنده به زائران در حوزه هایی مانند اقامت و حمل و نقل توسط بخش های نظارتی از قبیل بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات و دیگر حوزه های نظارتی انجام شده است.

فرماندار مشهد گفت: در پی بازرسی های یاد شده پنج هزار و ۳۵۶ تخلف ثبت شده که معادل ارزش ریالی این تخلفات ۵۳ میلیارد ریال است و تاکنون ۱۳ میلیارد ریال از این میزان به مردم و زائران بازگردانده شده است.

وی با اشاره به مهرو موم ۳۲ واحد صنفی در مشهد در جریان نظارتهای یاد شده بیان کرد: در یک نمونه گشت های بهداشتی، ۱۷۷ کیلو گوشت آلوده در مشهد کشف شده است.

داوری بیان کرد: در قالب قرارگاه عملیاتی خدمات سفر پایان سال مشهد، تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ ویژه پاسخگویی و خدمات رسانی به زائران در حوزه اسکان، حمل و نقل، اصناف و دریافت شکایات در نظر گرفته شده است.

فرماندار مشهد ادامه داد: هزار و ۳۰۰ نفر از دستگاه های نظارتی و بسیج اصناف بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی نوروزی اصناف این کلانشهر نظارت دارند.

براساس اعلام معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز طی نیمه شعبان تا پایان روز بیست و هفتم اسفند ماه، ۲ میلیون و ۸۴ هزار زائر وارد این استان شده اند.

گفتنی است طبق پیش بینی انجام شده حدود ۱۰ میلیون زائر و مسافر در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ وارد خراسان رضوی و مشهد می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.