استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیل نیز بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی بدون توقف انجام می‌شود، روند بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده و تخریب شده با سرعت ادامه دارد.

استاندار آذربایجان غربی: روند بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی با سرعت ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیل نیز بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی بدون توقف انجام می‌شود، روند بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده و تخریب شده با سرعت ادامه دارد.

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در دومین روز از فروردین سال 1402 در بازدید میدانی از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اظهار کرد: کارهای خوبی در بحث آواربرداری واحدهای تخریب شده صورت گرفته و طبق گزارش بیناد مسکن این کار تقریبا در همه مناطق زلزله‌زده پایان یافته است.

وی که از نزدیک و به صورت میدانی از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید می‌کرد با مردم این مناطق نیز دیدار و گفت وگو کرد.معتمدیان با اشاره به آغاز مرحله ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در این شهرستان بویژه روستاها و شهر فیرورق، افزود: با حضور اکی‌پهای بنیاد مسکن آذربایجان غربی و استان‌های معین سرعت خوبی در این کار مشاهده می‌شود.  

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.