رهبر انصارالله یمن در سخنانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را به تلاش برای تداوم جنگ در یمن در راستای دستیابی به اهدافشان متهم کرد.

الحوثی: آمریکا درصدد حفظ ریاض و ابوظبی در جنگ یمن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه المسیره، عبد الملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی در این باره اظهار کرد: کشورهای منطقه‌ای عضو ائتلاف متجاوز یعنی عربستان سعودی و امارات خوب از خسارت‌هایشان در جنگ مطلع هستند و با این حال آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل در تلاش هستند تا ریاض و ابوظبی را در جنگ علیه یمن حفظ کنند.

وی تأید کرد: با شکست تجاوز، پایداری و مقاومت مردم ما باید برای به ثمر رسیدن و حفظ دستاوردها ادامه یابد و هیچ راه حلی برای کشورهای متجاوز جز توقف تجاوز و محاصره و پایان اشغالگری وجود ندارد.

وی افزود: یکی از اهداف ائتلاف متجاوز که با مقاومت مردمی خنثی شد، ایجاد پایگاه‌های نظامی در سراسر جغرافیای یمن و سرقت ثروت آن است.

الحوثی خاطرنشان کرد: تنها راه صلح در یمن، توقف تجاوز و محاصره، پایان دادن به اشغال، بازسازی، جبران خسارات وارده و تکمیل فرآیند تبادل اسرا است.

وی در ادامه از حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله، دبیرکل آن به دلیل اتخاذ مواضع حمایتی از ملت یمن تشکر و قدردانی کرد.

رهبر انصارالله یمن همچنین با صدور فراخوانی خواستار مشارکت گسترده مردمی در راهپیمایی عصر امروز (یکشنبه) به مناسبت هشتمین سالروز مقاومت ملی یمنی‌ها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.