معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نخستین سفر استانی رئیس‌جمهور در سال جدید به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و دلیل این انتخاب هم پروژه‌های مهم در دستورکار در این استان است.

خوزستان مقصد نخستین سفر استانی رئیس‌جمهور در سال ۱۴۰۲

به گزارش قدس آنلاین، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز یکشنبه (۶ فروردین ماه) در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت تلفنی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات مردم از سراسر ایران پاسخ گفت.

وی سپس در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره برنامه سفرهای استانی رئیس جمهور در سال جدید، توضیح داد: سفرهای استانی رئیس جمهور از برنامه‌های مهم و پرافتخار دولت است که راه میانبر ارتباط با مردم بوده و گره‌های بزرگی از زندگی آنها در این سفرها باز شده است که امسال هم با تأکید رئیس جمهور ادامه خواهد داشت.

منصوری ادامه داد: نخستین سفر رئیس‌جمهور در سال جدید به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و دلیل این انتخاب هم پروژه‌های مهم در دستورکار در این استان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر ماه یک سفر استانی برگزار کنیم، توضیح داد: در کنار سفرهای استانی سفرهای پروژه‌ای، کاری و مناطق محروم هم وجود دارد که در قالب سفرهای استانی تعریف نمی‌شود.

منصوری درباره دیدار رئیس جمهور با مدیران اجرایی سراسر کشور، گفت: تأکید رئیس جمهور بر این بود که در ابتدای سال همه مدیران با جدیت بر روی مسائل متمرکز شوند و رویکرد اصلی دولت هم تحقق شعار سال خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس‌جمهور همه مدیران اجرایی کشور به صورت حضوری و وبیناری دور هم جمع می‌شوند تا سیاست‌ها، تدابیر اصلی، راهبردهای مهم، اولویت‌ها و برنامه‌های دولت برای مهار تورم و رشد تولید از سوی رئیس‌جمهور و معاون اول تبیین و تشریح شود و جلسه فردا، جلسه‌ای کاملاً کاری و اجرایی است برای تحقق فرمان سال و اولویت‌بندی برنامه‌ها و برنامه‌ریزی جدی برای آغاز پرقدرت فرایند کاری دستگاه‌های اجرایی.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره نحوه حل مشکلات مطرح شده در جلسه، گفت: به دلیل اهمیت مرکز برای دولت، جلسات کاری معاونت در سال جدید از مرکز ارتباطات مردمی آغاز شد.

وی افزود: دولت سیزدهم به دولت مردم معروف است و رسیدگی مستقیم و ویژه و چهره به چهره اعتقاد دارد و پیشانی خدمت‌رسانی به مردم همین مرکز ارتباطات است که مواجهه مستقیم با مردم دارد.

منصوری با بیان اینکه مسائل مطرح شده در این نشست متفاوت بود، گفت: بخشی از آنها معمولاً به دستگاه‌های مختلف مربوط می‌شد که ارجاع داده شد و بخشی که به مستقیماً به حوزه معاونت اجرایی مربوط می‌شد مانند پروژه‌های عمرانی، مصوبات سفرهای استانی و مسائلی مرتبط به نهاد ریاست جمهوری تک به تک بررسی و دستورات لازم داده شد و مرکز هم برای همه این تماس‌ها پرونده پیگیری دارد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.