۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 860168

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

دناپلاس‌های بورسی فروردین ماه تحویل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  در این اطلاعیه آمده است:

ایران خودرو بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو با سر رسید ۱۴۰۱ را در بورس کالا عرضه کرده که نزدیک به ۲۰ هزار و ۷۰۰ دستگاه از آن‌ها فاکتور شده است و فقط بخشی از تعهدات خودرو دنا پلاس دستی که با موعد تحویل کم‌تر از ۹۰ روزه واگذار شده بود، به علت مشکلات تحریم و تامین برخی از قطعات به موقع تحویل نشده و از ۱۰ هزار دستگاه، حدود هزار دستگاه به موقع فاکتور نشده است.

ایران خودرو در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر ایجاد شده تاکید کرده، تمام تلاش خود را برای تحویل به موقع خودروها به کار بسته است و قطعا سعی بر این است که در اولین ماه سال جاری، باقی مانده تعهدات دنا پلاس دستی نیز تحویل شود و جریمه تاخیر در تحویل خودرو این دسته از مشتریان در زمان صدور فاکتور محاسبه و پرداخت خواهد شد.

در این اطلاعیه ضمن اعلام تحویل زودتر از موعد بیش از چهار هزار خودرو فروش رفته در بورس کالا، تاکید شده، ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ کارنامه قابل قبولی از اجرای به موقع تعهدات خود به جا گذاشته است و البته مشکلات ناشی از تحریم و تامین برخی قطعات در برخی موارد باعث شد تحویل تعداد محدودی از خودروها با تاخیر مواجه شود، اما این شرکت همواره تلاش کرده تا در اولین فرصت تعهدات خود به مشتریان را به موقع انجام دهد.

طبق اطلاعاتی که پیش از این نیز منتشر شده، با وجود مشکلات تحریم، تولید وضعیت قابل قبولی داشته و تحویل بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال گذشته نشان از بهبود وضعیت عرضه خودرو به بازار و انجام تعهدات به مشتریان دارد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.