رئیس مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت گفت: در جریان بازدیدهای حدود ۶۰۰ هزار تیم بازرس سلامت نوروزی، تا ۷ فروردین حدود ۲هزار و ۱۲۸ واحد متخلف پلمپ و ۵۰۰ هزار کیلو مواد غذایی ناسالم امحا شد.

نابودی ۵۰۰ هزار کیلو مواد غذایی ناسالم در بازرسی های نوروزی

دکتر جعفر جندقی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت  گفت: ما در سه محور نظارت‌ها را تشدید کردیم؛ اول بازرسی‌های نوروزی بر رستوران‌ها فست فودها آجیل و شیرینی فروشی‌ها و آرایشگاه ها؛ محور دوم نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در هتل‌ها متل‌ها پانسیون‌ها گردشگری‌ها و تفرجگاه و مرکز تفریحی بین راهی و محور سوم نظارت بر مراکز فروش اقلام خوراکی ماه مبارک رمضان از جمله شیرینی‌های خاص این ماه مثل زولبیا بامیه رشته خوشکار آش و حلیم است.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت ادامه داد: این برنامه تا ۱۵ فروردین ادامه داشته و پس از آن تا پایان عید سعید فطر تحت عنوان برنامه تشدید نظارت‌های ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی موارد را به شماره ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش کنند و اطمینان داشته باشند که کارشناسان مرکز بهداشت محیط و کار  وزارت بهداشت ظرف ۲۴ ساعت بازرسی و با معرفی متخلف به مراجع قضایی با واحد متخلف برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.