رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: ۷ هزار و ۱۳۲ مورد خدمت درمانی و بهداشتی توسط کادر درمان مستقر در ایستگاه های سلامت به زائران ارائه شده است.

ارائه ۷ هزار خدمت به زائران رضوی در ایستگاه های سلامت نوروزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علی غلامپور با اشاره به اینکه به منظور دسترسی آسان زائران به خدمات بهداشتی و درمانی ۴ ایستگاه سلامت از ۱۵ اسفندماه در ۴ محور منتهی به حرم رضوی برپا شده است، اظهار کرد: در ایستگاه های سلامت خدماتی مانند نسخه نویسی، ویزیت، غربالگری قند و فشار خون، تزریق واکسن کرونا به زائران حرم رضوی ارایه می شود.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد با بیان اینکه مشاوره تغذیه و آموزش های بهداشتی از دیگر خدماتی است که توسط این کارشناسان به زائران ارایه داده می شود، بیان کرد: در مجموع از ۱۵ اسفندماه تا ۹ فروردین ماه، ۷ هزار و ۱۳۲ خدمت درمانی و بهداشتی به زائران ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در راستای اجرای مراقبت های سندرومیک در فرودگاه مشهد تاکنون ۴ هزار و ۷۲۲ دز واکسن به اتباع خارجی که قصد ورود به مشهد را داشته اند، تزریق شده است، بیان کرد: واکسن های فلج اطفال، سرخک و سرخچه به دلیل عود این بیماریها در کشورهای همسایه و جلوگیری از شیوع آن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتباع تلقیح می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.