رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون شهرستان کوهسرخ به دلیل افزایش تعداد مبتلایان در وضعیت قرمز قرار دارد.

شهرستان کوهسرخ در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت زرد و ۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی با وضعیت نارنجی در خراسان رضوی نداریم.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اینک مشهد و شهرستان های باخرز، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، چناران، گلبهار، خلیل آباد، درگز، رشتخوار، زاوه، سبزوار، ششتمد، سرخس، فریمان، فیروزه، قوچان، کاشمر، کلات، گناباد، مه ولات، نیشابور، زبرخان، میان جلگه و خوشاب در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی گفت: شهرستانهای با وضعیت آبی کرونایی در استان خراسان رضوی شامل بینالود، تایباد، خواف، خوشاب، داورزن و صالح آباد هستند.

پهلوان افزود: به مردم توصیه می‌شود برای کاهش و قطع انتقال چرخه این بیماری در سطح جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در نخستین فرصت برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند تا از ورود به موج جدید کرونا و پیامدهای آن جلوگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.