سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی بیش از ۲میلیون مسافر نوروزی تا دهم فروردین ماه خبر داد.

جابه جایی بیش از ۲.۲ میلیون مسافر نوروزی تا دهم فروردین ماه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۱۹۶۵۰ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۱۷۹۲۳ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مجوزهای صادر شده سهم مسیرهای داخلی ۱۳۸۳۴ مجوز و مسیرهای بین المللی ۵۸۱۶ مجوز است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا دهم فروردین ماه در مجموع دو میلیون و ۲۱۲هزار و ۵۰۲ مسافر(اعزام و پذیرش) با ۱۷۹۲۳ پرواز (نشست و برخاست)جابه جا شدند.

یازرلو افزود: از مجموع مسافران جابه جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دهم فروردین ماه امسال یک میلیون و ۷۵۸ هزار و ۴۶۶ مسافر داخلی با انجام ۱۴۶۹۸ پرواز داخلی و ۴۵۴ هزار و ۳۶ مسافر بین المللی با انجام ۳۲۲۵ پرواز خارجی جابه جا شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و ورود سامانه های بارشی فعال در برخی مناطق کشور و هشدارهای سازمان هواشناسی، احتمال بروز تاخیر در برخی پروازها وجود دارد.

وی به مسافران توصیه کرد: قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد به شماره  ۱۹۹ و یا اطلاعات پرواز فرودگاه مبدأ تماس گرفته و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.