عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.

عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که شب گذشته یک عملیات تیراندازی علیه خودروی حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک «کریات اربع» واقع در الخلیل رخ داده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از وقوع این عملیات، خروج‌های شهرک کریات اربع را بسته و بلوک‌های سیمانی در تقاطع بنی نعیم قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز بعد از این عملیات حالت فوق العاده در شهرک صهیونیست نشین مذکور اعلام کرد. رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که عامل این تیراندازی از محل عملیات، به سلامت خارج شده است.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری از وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش این نظامیان به روستای کفر قلیل واقع در جنوب نابلس طی شب گذشته خبر دادند.

همچنین گزارش شده است که نیروهای مقاومت فلسطین با تیراندازی به سمت یک ایست بازرسی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الطور واقع در نابلس، این نظامیان را هدف قرار دادند.

مرکز داده‌پردازی فلسطینی معطی پیش از این، در گزارشی اعلام کرده بود که در هفته گذشته ۲۰۳ عملیات مختلف مقاومتی در کرانه باختری و قدس به وقوع پیوسته است.

بر پایه این گزارش، این عملیات‌ها شامل ۲۳ مورد تیراندازی و یک مورد حمله با سلاح سرد بوده است.

جوانان فلسطینی هفته گذشته ۳ برج و مرکز نظامی صهیونیست را به آتش کشیده و به ۵ دستگاه خودرو و گشتی نظامی صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خسارت وارد کردند. جوانان فلسطینی ۶ مرتبه هم اقدام به پرتاب کوکتول مولوتف به سمت صهیونیست‌ها کرده و در ۱۵ منطقه هم با حملات شهرک‌نشینان اشغالگر مقابله کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.