۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 878830

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: رگبارهای پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید برای این استان از امشب تا پایان وقت فردا (شنبه) پیش‌بینی شده است.

هواشناسی خراسان رضوی: باران در راه است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری خواه افزود: نواحی شمال غرب و ارتفاعات استان خراسان رضوی طی روزهای جمعه و شنبه بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رگبارهای پراکنده توام با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است، میزان بارش در روز شنبه تا حدی نسبت به روز قبل بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: طی این مدت در نواحی شرقی و بادخیز خراسان رضوی شاهد افزایش سرعت باد خواهیم بود، بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و ورود خسارت بویژه طی ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

این کارشناس در خصوص افزایش دمای هوا گفت: طی هفته آینده شاهد ماندگاری هوای گرم در سطح استان خراسان رضوی خواهیم بود اما دمای هوا افزایش چندانی ندارد.

غیوری خواه خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۲ درجه بالای صفر خنکترین و سرخس با ۴۰ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خراسان رضوی خواهند بود، دمای مشهد نیز بین ۲۰ تا ۳۵ درجه متغیر بوده و سرعت باد در سبزوار به ۴۷ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.