مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت آموزش در صنعت گردشگری و نقش آن در جذب گردشگر و افزایش درآمدها گفت: شورای آموزش در حوزه گردشگری و حرفه آموزی تشکیل شود.

شورای آموزش و حرفه آموزی گردشگری استان خراسان رضوی تشکیل شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسین زارع صفت ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزش خدمات گردشگری و هتلداری مشهد اظهار داشت: آموزش رکن اساسی در هر صنعت است و صنعت گردشگری نیز نیازمند آموزش و حرفه آموزی است.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزش خدمات گردشگری و هتلداری مشهد از جمله آشپزخانه، لاندری، هتل اسکول و غیره در گفت وگو با مدیران این مرکز خواستار افزایش تعامل و همکاری‌ها در خصوص آموزش شد.

زارع صفت گفت: آموزش در حوزه گردشگری می‌تواند به فرهنگ‌سازی در میزبانی از گردشگر، افزایش گردشگران ورودی، اشتغال، افزایش درآمد و غیره کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در این بازدید همچنین خواستار تدوین تفاهم نامه‌ای با این مرکز در خصوص افزایش همکاری‌ها و تعامل شد.

وی گفت: بعد از تدوین و امضاء تفاهم نامه کمیته‌هایی ذیل این تفاهم نامه می‌تواند تشکیل شود که یکی از این کمیته‌ها، کمیته آموزش است که در این زمینه از ظرفیت معاونت گردشگری این اداره کل استفاده کرد.

زارع صفت خاطرنشان کرد: هر چقدر به مقوله آموزش بیشتر اهمیت بدهیم شاهد حضور افراد با سطح آگاهی و سواد بالا در بخش‌های مختلف صنعت گردشگری هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده