مدافع تیم فوتبال امید کشورمان به موفقیت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و راهیابی به المپیک ۲۰۱۶ برزیل خوش‌بین است.

 محبی: هدف ما قهرمانی آسیاست/ به موفقیت تیم امید خوش‌بینم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صائب محبی با اشاره به برگزاری اردوی تیم امید در امارات گفت: تمرینات خوبی را در دبی پشت‌سر می‌گذاریم و شرایط آب‌و‌هوایی مشابه با قطر را تجربه می‌کنیم. خوشبختانه هرچه به زمان مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم، آمادگی فنی و روحی و روانی بچه‌ها بالاتر می‌رود.

وی اظهار داشت: نفرات حاضر در اردو مدت زمان زیادی است که در کنار هم کار می‌کنند و هماهنگی خوبی بین بازیکنان وجود دارد. در طول یک سال گذشته مدیریت و کادرفنی زحمات زیادی برای تیم امید کشیدند و با توجه به انگیزه بالایی که در تیم وجود دارد، به شخصه به موفقیت تیم امید و رسیدن به هدفی که داریم، خوش‌بین هستم.

مدافع تیم فوتبال امید کشورمان تصریح کرد: مسابقات غرب آسیا تجربه خوبی برای تیم امید بود و قهرمانی در آن مسابقات به لحاظ روانی تأثیر مثبتی بر تیم گذاشت. قطعاً اگر بازیکنان تیم در حد خودشان ظاهر شوند و توانایی‌های‌شان را در زمین پیاده کنند، با موفقیت قطر را ترک خواهیم کرد. همان‌طور که پیش از این هم سرمربی تیم تأکید کرده هدف ما قهرمانی آسیاست و فراتر از صعود به المپیک فکر می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده