شهردار مشهد گفت: اتمام پروژه بافت فرسوده مشهد مقدس با این روند کنونی که با گذشت بیش از ۲۵ سال ۶۰ درصد پیشرفته داشته ۱۵ سال دیگر زمان نیاز دارد.

اتمام پروژه بافت فرسوده مشهد با این روند ۱۵ سال زمان می‎برد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی که در تالار آیینه حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: مسئله ترافیک محدوده حرم مطهر رضوی نیاز به انبوه‌بر داشته و در این زمینه یکی از روش‌ها استفاده از تقاطع‌های غیرهمسطح و احداث تونل زیرزمینی است.
وی با اشاره به همکاری دو جانبه‌ای که میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی وجود دارد، بیان کرد: همکاری این دو مجموعه با یکدیگر با هم می‌تواند منجر به رفع گره‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی شود.
شهردار مشهد همکاری با آستان قدس رضوی با مدیریت شهری را یک الزام دانست و خاطرنشان کرد: مالکیت بیش از 50 درصد زمین‌های شهر مشهد در اختیار آستان قدس رضوی بوده و این موضوع اهمیت همکاری دو جانبه میان این 2 نهاد  را افزایش می‌دهد.
مرتضوی با اظهار ناراحتی از پیشرفت کند پروژه بافت‌های فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی، تصریح کرد: با اینکه بیش از 25 سال از دستور مقام معظم رهبری برای ساماندهی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر می‌گذرد حداکثر پیشرفت این طرح 60 درصد بوده و با این روند اتمام آن 15 سال دیگر زمان می‌برد.

برچسب‌ها

پخش زنده