بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم‌تر از دفاع نظامی دفاع فرهنگی است، گفت: دفاع از مسایل اجتماعی ارزش زیادی دارد و این قسمت هم تفکر بسیجی می‌خواهد.

دفاع از مسایل اجتماعی تفکر بسیجی می‌خواهد

آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با سرگروه‌های حلقه‌های صالحین خواهر حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) بیرجند با بیان این مطلب افزود: امروز دشمن با برنامه‌ریزی خود فرهنگ ما را تغییر می‌دهد فرهنگ، هویت ماست اگر فرهنگ از دست رفت دیگر چیزی جایگزین آن نمی‌شود.

وی خطاب به بسیجیان حاضر دراین جلسه گفت: شما باید جلوی تهاجم دشمن را با منطق بگیرید و تفکر بسیجی پیام اسلامی است و شرایط زمان نباید سبب شود برخی امور تبدیل به چیزی دیگر شود.

آیت‌الله عبادی با تصریح اینکه بسیجی یک تفکر است و چیز جدیدی نیست بلکه وراثتی است و در جامعه اسلامی وجود داشته است، افزود: بسیجی یعنی تفکری که با آن همکاری جمعی برای دفاع از فرهنگ خواهی باشد و فرهنگ مهم‌ترین سرمایه است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های جنگ نظامی شیوه‌های جدیدی وارد مسایل نظامی کرد و آن‌ها نوآوری نبود بلکه رهنمودهای رهبر دین بود، خاطرنشان کرد: به یمن تفکر بسیجی امروز در عراق و سوریه به کام دشمن نشده است و اگر تفکر بسیجی که به وسیله سردار سلیمانی در عراق پیاده شد عملیاتی نمی‌شد، هر دو کشور به فنا رفته بود اما به موقع با وجود هجمه نفوذی دشمن توسط تفکر بسیجی جلوی این فاجعه گرفته شد.

برچسب‌ها

پخش زنده