قزوین- دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته با هدف ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در محل نمایشگاه های بین المللی قزوین افتتاح شد.

دهمین نمایشگاه دام و طیور در قزوین افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین و با حضور حسن رکنی، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان استان در حوزه صنایع دامپزشکی گشایش یافت.

این نمایشگاه که تا هفتم بهمن دایر است، انواع تجهیزات مرغداری ها و دامداری ها به نمایش گذاشته شده است.  

همچنین تولیدکننده های مکمل های غذایی دام و طیور، آبزریان، انواع کنستانتره، دی کلسیم فسفات، فراروده های خود را در معرض دید شهروندان قرار داده اند.

حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم افتتاح نمایشگاه، هدف از برپایی آن را آشنایی مردم با دستاوردهای جدید در حوزه کشاورزی عنوان کرد و گفت: تولیدکنندگان توانمند و شاخصی در این نمایشگاه شرکت کرده اند و حضور بخش خصوصی در این فعالیت می تواند آینده خوبی را در این عرصه فراهم کند.

همچنین علی اکبر متقی فرد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه این رویداد اقتصادی می تواند به ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی بینجامد، افزود: معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، بازاریابی و ورود به بازارهای جدید از دیگر اتفاقاتی است که امیدواریم در این نمایشگاه صورت گیرد.

برچسب‌ها