سرمربی تاتنهام به تمجید از بازیکنان ویکامب واندررز پرداخت و آنها را قهرمان واقعی دانست.

اظهار نظر جالب سرمربی تیم تاتنهام/ بازیکنان حریف قهرمانان واقعی بودند!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل دیلی میل، دو تیم تاتنهام و ویکامب واندررز از دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر هم به میدان رفتند.

این دیدار حساس در ابتدا با دو گل به سود تیم دسته دومی در جریان بود که باعث شد سرمربی تاتنهام دست به چند تغییر در ترکیب خود بزند و چند بازیکن اصلی خود از جمله دله الی و سونگ هیونگ مین را به زمین مسابقه بفرستد تا بازی به تساوی دو بر دو برسد. در ادامه بازهم این تیم دسته دومی بود که گل سوم را به ثمر رساند تا تاتنهام را در دقایق پایانی در آستانه حذف از جام حذفی قرار بدهد اما درخشش مهاجم کره‌ای باعث شد اسپرز با برتری چهار بر سه در این بازی خانگی راهی دور بعد جام حذفی انگلیس شود.

مائوریسیو پوچتینو با اشاره به این مسابقه به تمجید از بازیکنان حریف پرداخت و گفت‌: بازیکنان وایکامب قهرمانان واقعی بودند. کلاه‌ام را برایشان از سر برمی‌دارم. این جام حذفی است و هر وقت که برابر هر تیمی به میدان می‌روی، باید توقع هر نتیجه‌ای را داشته باشید. دو بار در آستانه حذف از جام حذفی بودیم اما به خودمان آمدیم و توانستیم حریف را شکست بدهیم. آنها بسیار بسیار خوب بازی کردند. مجبور شدیم در نیمه دوم سطح بازیمان را بالاتر ببریم تا آنها را تحت فشار قرار بدهیم.

وی ادامه داد: در فوتبال، شما به شانس هم نیاز دارید. چیزی که ما از آن بهره بردیم و حریف بهره نبرد. خوشحالم که برد ارزشمندی را کسب کردیم‌ اما می‌خواهم به سرمربی و بازیکنان حریف تبریک بگویم که چنین تیم خوبی دارند. شاید بتوان گفت‌ اگر آنها شانس داشتند می‌توانستند ما را حذف کنند. خوشحالم که به مرحله بعد جام حذفی دست یافتیم. حالا به فکر ادامه لیگ برتر خواهیم بود. باید سه‌شنبه برابر ساندرلند به میدان برویم که در خانه حریف برگزار می‌شود. آنها برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند و به همین خاطر انتظار بازی سختی داریم.

برچسب‌ها