سرمربی آرسنال پاسخ منتقدانش را درباره محرومیت چهار جلسه‌ای داد و اظهار کرد حتی اگر زندانی هم بشود، منتقدانش دست از سر او برنمی‌دارند.

آرسن ونگر: زندانی هم بشوم منتقدان می‌گویند کافی نیست

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاردین، آرسن ونگر بعد از هل دادن داور چهارم در جریان دیدار با برنلی، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد. بعد از این اتفاق، منتقدان عنوان کردند اتحادیه با ونگر رفتار ملایمت آمیزی داشته است و حق این مربی، محرومیتی بیش از چهار جلسه بوده است.

آرسن ونگر در پاسخ به این صحبت‌ها اظهار کرد: نمی‌دانم منتقدان برای چه تا این حد نسبت به رفتارهای من حساس هستند. اگر من را در سرمای زمستان در یک زندان بدون وسایل گرم‌کننده حبس کنند، باز هم منتقدان می‌گویند این جریمه کم بوده و ونگر باید بیش از اینها  محروم شود. نمی‌دانم استدلال چنین افرادی چیست. کار خاصی نکردم که سزوار محرومیت بیش از این باشم. وقتی اتحادیه من را به رفتار غیر ورزشی محکوم کرد، هیچ اعتراضی نکردم. تقاضای فرجام خواهی هم نداشتم. دیگر باید چه کاری انجام می‌دادم تا منتقدان آرام بگیرند؟ بهتر است توجهی به این افراد نکنیم.  

به نقل از ایسنا، آرسنال فردا (سه‌شنبه) باید در لیگ برتر انگلیس در خانه خود به مصاف واتفورد برود. دیداری که آرسن ونگر نمی‌تواند از روی نیمکت، تیمش را همراهی کند و حق ارائه مطلب به دستیارانش را نیز نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و تاتنهام در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

برچسب‌ها