۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 498512

اشکان دژاگه، ستاره تیم ملی ایران، اعلام کرد از بازگشت به ولفسبورگ بسیار خوشحال است.

دژاگه: خوشحالم به ولفسبورگ برگشتم

به گزارش قدس آنلاین، دژاگه که در سال ۲۰۰۹ با ولفسبورگ قهرمان بوندس لیگا شد، بعد از جدایی از باشگاه قطری العربی، با انتقالی آزاد به سبزهای نیدرزاکسن پیوست. او که بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ برای ولفسبورگ بازی کرده بود، تا انتهای فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارد؛ البته در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت توافق طرفین، این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

او به سایت اختصاصی باشگاه ولفسبورگ گفت:" از اینکه بار دیگر اینجا در ولفسبورگ هستم، خوشحالم. ولفسبورگ در حال حاضر در شرایط دشواری است و می خواهم در اولین فرصت به تیم کمک کنم. بعد از جدایی من، بازیکنان زیادی به ولفسبورگ پیوستند و من اکنون باید تلاش کنم تا جایی برای خودم پیدا کنم.

از اینکه دوباره اینجا هستم، به شدت احساس غرور می کنم.  از اولاف ربه و والرین اسماعیل، به خاطر اینکه این فرصت را در اختیار من قرار دادند، بسیار متشکرم."

اولاف ربه، مدیر ورزشی ولفسبورگ هم با ابراز خوشحالی از بازگشت دژاگه به ولفسبورگ، گفت:" خیلی خوشحالم که اشکان حالا با ماست. با توجه به توانایی ها و تجربه اش، می تواند تیم را به پیش ببرد. واضح است که او باید به این شرایط عادت کند و من مطمئنم که این اتفاق خیلی زود رخ خواهد داد."

برچسب‌ها