ساری- فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

کشف ۳/۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبی پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی همچنین به کشف ۵۴ دستگاه کولر اسپیلت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان آمل اشاره کرد و افزود: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس اگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه کالاهای خارجی قاچاق در سطح استان شدند.

وی با بیان اینکه اهداف اجرای این طرح ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم و تحقق مصادیق اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد، یادآور شد: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق شدند متهم را در حین انتقال کالاهای خارجی قاچاق در محور هراز شناسایی کنند.

فرمانده پلیس مازندران خاطر نشان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵۴ دستگاه کولر اسپیلت خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار میرفیضی گفت: کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که خرید، فروش و استفاده از کالاهای خارجی ضربه به اشتغال و تولیدات داخلی است و منجر به رواج بیکاری در جامعه خواهد شد از مردم خواست برای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مرتب را در اسرع وقت به پلیس۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها