سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد از تماشاگران تیمش خواست که صبورتر باشند.

میثاقیان:‌ صبور باشید در آینده بهتر می‌شویم/ چرا وقتی تیم را حفظ کردم حرفی نزدید؟

به گزارش قدس آنلاین، اکبر میثاقیان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: در این بازی بدشانس بودیم و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. تماشاگران زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند اما آنها باید صبور باشند.

سرمربی سیاه‌جامگان با گلایه از قضاوت داور مسابقه نیز خاطرنشان کرد: داور این بازی تمام 50،50 ها را به نفع حریف می‌گرفت.

میثاقیان با بیان اینکه از تیمش بیشتر از نمی‌شد انتظار داشت، تصریح کرد: بازیکنان ما تمام توان خود را در این بازی به کار گرفتند اما بازیکنان حریف به خوبی تیم ما را پرس کرده بودند. هیچ بازیکنی از تیم ما کم نگذاشت اما واقعا بهتر از این نمی‌توانستیم بازی کنیم. من خیلی به شانس توجه نمی‌کنم اما در بازی امروز بدشانس بودیم.

وی راجع به اینکه آیا تیمش نیاز به تقویت دارد یا نه یادآور شد: تیم با مشکل کمبود مهره مواجه است و حداقل باید دو بازیکن جذب کنیم. دیدید تیم پیکان چند بازیکن آفریقایی داشت که به زمین فرستاد و شرایط بازی را تغییر دادند. نمی‌گویم تیمم همین است و قطعا بهتر خواهیم شد.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد اعتراض تماشاگران نیز گفت: هواداران زحمت کشیده و به ورزشگاه می‌آیند و هر چه بگویند حق دارند. آنها بدانند که توان تیم ما همین است و صبور باشند. انشالله بهتر خواهیم شد. چطور زمانی که تیم را در لیگ برتر حفظ کردم این حرف را نمی‌زدید؟

میثاقیان درباره اخراج سیف‌اللهی عنوان کرد: داور در 3 دقیقه به بازیکن ما دو اخطار دارد. در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستم. کارشناسان در مورد این صحنه نظر دهند بهتر است.به بازیکنم هم خسته نباشید گفتم.

برچسب‌ها