سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید نماینده ازبکستان را شکست دهیم تا با خیال راحت برابر السد به میدان برویم.

برانکو: نسف قارشی را می بریم تا با خیال راحت مقابل السد بایستیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدا جا دارد از میزبانی باشگاه نشف قارشی تشکر کنم. می دانیم که بازی مهم و سختی را در دیدار برگشت مقابل این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: می دانم بازی مهم و سختی داریم. می خواهیم این دیدار را با برتری پشت سر بگذاریم تا با خیال راحت تری به مصاف آخرین بازی خود مقابل السد قطر برویم.

وی در خصوص بازی با نسف قارشی اظهار داشت: این تیم به هیچ وجه شبیه به دیدار رفت نیست. نسف قارشی کاملا متفاوت تر از بازی رفت خواهد بود. می خواهیم به دور از استرس مقابل السد بازی کنیم و به همین خاطر باید نسف را پیروز شویم. آنها در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان فصل جاری به مصاف ما در آزادی آمدند. حالا می دانیم خیلی بهتر شده اند.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص شرایط صعود این تیم از گروه C لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: شرایط جدول به گونه ای است که سه تیم شانس صعود دارند و فقط الوصل است که دیگر نمی تواند صعود کند. شاید فقط در گروه ما باشد که تعداد تیم هایی که شانس صعود دارند بالاست. نسف قارشی قطعا برای برد به میدان می آید و کار سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس افزود:احترام زیادی به نسف می گذاریم اما دنبال برد هستیم. برای چینش بازیکنانم دنبال گول زدن حریفانم نبوده ام. در دو بازی قبلی که در لیگ داخلی ایران  باختیم نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. ضمن اینکه بازیکنانم حضور قدرتمندانه در تیم ملی ایران دارند. اکنون شرایط خوبی داریم و استرس نداریم. البته موضوع این است که در گروهمان برای صعود به ۱۲ امتیاز نیاز داریم. همین نسف قارشی نسبت به دور رفت خیلی عوض شده است. رقابت در گروه بسیار حساس شده است و همین موضوع به حساسیت بازی افزوده است.

برانکو ایوانکوویچ درباره شناخت خود از بازیکنان نسف گفت: آنها تیم خوبی دارند و نمی توان گفت کدام بازیکن خوب است. مثلا فقط نمی توان به اسم دراگان اشاره کرد. آنها چند بازیکن هم در تیم ملی ازبکستان دارند و می دانم با تمام توان در زمین حاضر می شوند.

وی درباره شرایط جدول گروه C و اینکه آیا می توان این گروه را گروه مرگ نامید اظهار داشت: گروه بسیار سختی است و همه تیم ها انگیزه صعود داشته اند. شرایط به گونه ای شده است که نسف قارشی در دور برگشت کاملا متفاوت بوده است و در گروهمان تنها الوصل است که شانس صعود ندارد. به عنوان مثال در فصل گذسته الهلال و الاهلی تیم های خیلی خوبی بودند اما امسال افت کرده اند. آنها در شرایط قبلی خود نیستند و نمی توان آنها را با شرایط فصل قبل مشخص کرد. تیم های اماراتی نظیر الاهلی و الجزیره هم افت کرده اند.

برانکو افزود: در بین تیم های قطری هم السد خیلی خوب کار کرده است. ما نیز دو بازیکن اصلی خودمان به نام های مهدی طارمی و سروش رفیعی را از دست داده ایم. اما با این حال اسکلت اصلی خودمان را حفظ کردیم.

وی در پایان راجع به مربیگری در پرسپولیس و تفاوت مربیگری در ایران با اروپا گفت: باید به عنوان مربی باید بدانیم که همیشه در حال تغییر هستیم. من سرمربی تیم ملی ایران بودم و سپس به امارات و چین رفتم. دوباره در کرواسی مربیگری کردم و سپس به ایران بازگشتم. در واقع ما باید خودمان را با شرایط هر تیمی هماهنگ کنیم. زمان زیادی هم نداریم کهخ ودمان را وفق بدهیم بلکه باید خیلی سریع کارمان را با تیم هایی که در اختیار داریم استارت بزنیم.

برچسب‌ها