البرز- عظیمه مهری پور گفت: نخستین هیئت تیروکمان در حالی فعالیت خود را در فردیس آغاز کرده که اصلی ترین هدف آن شناسایی استعدادها و پرورش آن ها است.

آغاز فعالیت نخستین هیئت تیروکمان در شهرستان فردیس

مهری پور نایب رئیس هیئت تیر و کمان شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از ابتدای دی ماه سال جاری دفتر هیئت تیروکمان واقع در شهرک ناز فردیس به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان این که هر فعالیتی در ابتدا با دشواری های خاص خود همراه است، گفت: از آنجا که این رشته در فردیس تاکنون فعال نبوده طبیعی است که در ابتدا مشکلاتی داشته باشیم اما با شناختی که از نیروهای جوان و مستعد این شهر داریم این امید می رود که در آینده نزدیک حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

نایب رئیس هیئت تیر و کمان شهرستان فردیس تصریح کرد: کمیته استعدادیابی متشکل از افراد حرفه ای تشکیل شده و بزودی فعالیت خود را در زمینه شناسایی و پرورش ورزشکاران مستعد انجام خواهد داد.

مهری پور ضمن قدردانی از حمایت های هیئت تیروکمان استان البرز، گفت: رییس هیئت استان همواره فردیس را مورد حمایت قرار داده و مقرر شده تا برخی تجهیزات سخت افزاری را تامین کنند ضمن اینکه با بخش خصوصی نیز مذاکراتی را انجام داده ایم.

وی با اشاره به نخستین برنامه های این هیئت، گفت: ضمن آغاز فعالیت کمیته های استعدادیابی، کلاس های آموزشی نیز تا پایان سال برگزار خواهند شد.

نایب رئیس هیئت تیر و کمان شهرستان فردیس در پایان خاطرنشان کرد: تیراندازی با کمان یکی از توصیه های پیامبر اسلام است و بدون شک با جدیت به دنبال توسعه این رشته در فردیس هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها