البرز- نادر ایزدبین در خصوص اتفاقات اخیر شورای اسلامی شهر فردیس و ورود دادستان به موضوع گفت: این اتفاقات می بایست در شورای حل اختلاف و با در نظر گرفتن تمامی دلایل و جوانب بررسی و حل و فصل شود.

اتفاقات شورای شهر فردیس باید در شورای حل اختلاف بررسی شود

نادر ایزدبین رئیس شورای اسلامی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اختلاف نظر در تمامی شوراها وجود دارد ضمن این که بروز این اتفاق در فردیس با جمعیت نیم میلیونی و به عنوان تجربه نخستین شورا امری طبیعی است.

ایزدبین تصریح کرد: بحث اختلاف نظر اگر در حد معمول باشد منطقی و قابل دفاع است اما وقوع اتفاقات اخیر در فردیس حساسیت زا بوده و می بایست با در نظر گرفتن تمامی جوانب برای حل آن اقدام شود.

وی در خصوص بحث انحلال شورا که از سوی دادستان فردیس مطرح شده گفت: انحلال بحثی مهم و خطیر بوده و می بایست با حساسیت مورد بررسی قرار گیرد این در حالی است که باید تمامی امور در چارچوب قانون و در نهایت به صلاح مردم باشد.

رئیس شورای اسلامی استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت سیستم مدیریت شهری کرج گفت: کرج به نسبت سال گذشته شرایط مطلوبی را سپری کرده و با انتخاب شهردار و وحدت میان مدیران شهری امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر در طرح های کلان باشیم.

ایزدبین در پایان به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه شوراها و شهرداری های استان اشاره کرد و گفت: همواره به دنبال آموزش و ارائه مباحث کاربردی بوده ایم، برهمین اساس در بهمن ماه سال جاری کلاس آموزشی برای بحث عوارض و بودجه نویسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها