حسین فلاح گفت: در ایام الله دهه فجر ۱۹ طرح صنعتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر۲۷۳ میلیارد تومان افتتاح به بهره برداری می رسد.

۱۹ طرح صنعتی و ورزشی در میبد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  حسین فلاح، فرماندار میبد ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اعتماد مردم به نظام مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال است و عملکرد انقلاب نسبت به زمان قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال ۱۹ طرح صنعتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۷۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد که ۱۷۰ میلیارد تومان از این اعتبارات توسط بخش خصوصی و ۱۰۳ میلیارد تومان توسط بخش دولتی تامین اعتبار شده است.

فرماندار میبد افزود: میبد بعد از شهر یزد با جمعیت ۱۰۳ هزار نفر پرجمعیت‌ترین شهرستان استان است و کمترین سرانه مصرف آب در استان یزد را دارد.

حسین فلاح گفت: در زمینه اشتغالزایی حدود ۱۷ هزار نفر به واسطه استقرار واحدهای کاشی و سرامیک در این منطقه ایجاد شده است و بیش از ۱۵ هزار نفر غیر بومی از استانهای دیگر کشور در این شهر سکونت دارند.

وی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای میبد طی چند سال گذشته، سرمایه گذاری بیش از چهار میلیارد تومان در بخش میراث فرهنگی است و وجود ۱۴ بوم گردی، ساخت هتل ۵ ستاره و مرمت بناهای میراثی، مهمترین ویژگی طرح های میراثی در میبد است.

فلاح گفت: ۱۱ مرکز آموزش عالی و ۲ مرکز حوزه علمیه در شهرستان میبد مشغول فعالیت هستند و شش هزار و ۵۰۰ دانشجو در رشته های مختلف در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

​انتهای پیام/

برچسب‌ها