سرمربی کروات سرخپوشان با دو تغییر نسبت به جدال جام حذفی تیمش را برابر پدیده مشهد به میدان فرستاده است.

ترکیب پرسپولیس برابر پدیده مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ که اکنون با توجه به توقف سپاهان در بازی روز گذشته، امیدوار به کسب نتیجه پیروزی و حضور در صدر جدول است، ترکیب اصلی تیمش را با دو تغییر نسبت به دیدار جام حذفی مقابل سپیدرود به زمین فرستاده است.

علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی نیا دو تغییر برانکو در بازی امروز هستند که جانشین بوژیدار رادوشوویچ و مهدی شریفی شده‌اند.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
شایان مصلح
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
امید عالیشاه
علی علیپور
سروش رفیعی

دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده شهر خودرو از ساعت ۱۷ امروز و با قضاوت سیدمهدی سیدعلی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

علیرضا بیرانوند بعد از حضور در جام ملت‌ها و استراحت مقابل سپیدرود رشت، در این بازی به ترکیب اصلی بازگشته است و قادر است بعد از دو بازی غیبت برابر پدیده مشهد، این طلسم را بشکند و مقابل این تیم به میدان برود.

کمال کامیابی نیا که با رای کمیته انضباطی دیدار با سپیدرود را از دست داده بود، در این بازی به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار احمد نوراللهی به بازی خواهد پرداخت و مهدی شریفی بعد از نمایش ناامیدکننده مقابل سپیدرود به نیمکت بازگشته است.

برانکو در این بازی بار دیگر از امید عالیشاه به عنوان بهترین پاسور گل تیمش در خط حمله سود برده است و از او در کنار علی علیپور استفاده خواهد کرد.

سروش رفیعی که سابقه نیم فصل حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، با انتقال مجدد به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ، بار دیگر با پیراهن شماره هفت برای پرسپولیس در این بازی حاضر خواهد شد و در استادیوم آزادی به میدان می‌رود.

سرمربی سرخپوشان در این بازی از بودیمیر و بشار رسن در ترکیب اصلی سود نبرده است و باید دید در جریان بازی به این دو بازیکن خارجی فرصت خواهد رسید یا خیر.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها