رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است شرایط امروز کشور به سوءمدیریت مسئولان برمی‌گردد و مجلس باید در این رابطه موضع گیری جدی داشته باشد.

حاجی بابایی: شرایط امروز کشور ناشی از سوءمدیریت است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور اظهار داشت: علی رغم مصوبه مجلس در خصوص افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال ۹۸ اما ما هنوز در زمینه امنیت غذای مردم نگران هستیم و رفتار این روزهای دولت را پسندیده نمی دانیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برای حل مشکلات اقتصادی کشور مدیریت خوبی از سوی دولت اعمال نمی شود، افزود: وضعیت غذای مردم امنیت لازم را ندارد و مردم فشارهای سنگینی را تحمل می کنند.

حاجی بابایی تاکید کرد: مگر می شود مسئولان قیمت گوشت را کنترل نکنند، نتوانند توزیع مناسبی در پخش گوشت داشته باشند و به واردات گوشت اقدام کنند؟ مگر می شود علی رغم شرایط خوبی که در دنیا برای فروش اجناس داخلی داریم نتوانیم کالاهای اساسی مردم را تامین کنیم؟

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است شرایط امروز کشور به سوءمدیریت مسئولان برمیگردد و مجلس باید در این رابطه موضع گیری جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بنده نسبت به مصوبه مجلس مبنی بر تخصیص ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی مردم به شدت نگران هستم، خاطرنشان کرد: این مصوبه را ناقص می دانم چراکه دولت را مکلف به یک سری قوانین مشخص در این باره نکردیم و به نظرم این موضوع ما را در سال آینده با مشکل مواجه می کند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها