تصاویر کیس سامسونگ گلکسی A۹۰ ظاهر شده‌اند و هر دو طرف گوشی را نشان می‌دهند.

"گلکسی A۹۰" احتمالاً با پنل تمام صفحه عرضه خواهد شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تصاویر کیس سامسونگ گلکسی A۹۰ ظاهر شده‌اند و هر دو طرف گوشی را نشان می‌دهند. دوربین‌های ۳ مگاپیکسلی، ۴۸ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی بر اساس شایعات وجود دارد و دارای «Tilt OIS» هستند (توجه داشته باشید که انتظار می‌رود نسخه دیگری از تلفن با دوربین‌های ۴۸MP + ۸MP + ۵MP وجود داشته باشد).

این شایعه قدیمی ادعا کرد که دوربین Galaxy A۹۰ یک ماژول چرخنده مانند Galaxy A۸۰ نخواهد بود که شاید این امر طبیعی هم باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که گوشی دارای صفحه نمایش Infinity-U و یا دوربین پا آپ باشد.

کیس سامسونگ گلکسی A۹۰ (سیلیکون شفاف)

طراحی صفحه نمایش با نقطۀ تاریکی که در بالای گوشی است، به وضوح به این معنی است که یک دوربین عکاسی در بالای آن ظاهر شده است، این تصاویر بسیار شبیه تصاویر منتشر شده در ماه مارس است، که یک دوربین پاپ آپ را نشان داد (هرچند که در کنار آن بود، نه در مرکز).

حسگر اثر انگشت این گوشی مانند اکثر گوشی‌های سری A  در زیر صفحه نمایش است و نسخه ۵G Galaxy A۸۰ سامسونگ (SM-A۹۰۸N) امروزه از Geekbench قدرت Snapdragon ۸۵۵ خود را دریافت کرده است، همچنین انتظار می‌رود نسخه ۴G SM-A۹۰۵ از S۸۵۵ استفاده کند

انتهای پیام/

برچسب‌ها